Oprawa oczu, czyli powieki, rzęsy, brwi, a także usta, policzki i paznokcie z minuty na minutę z pozimowego na wiosenno-letni zmieniały wygląd dziennikarki-modelki w miarę wykonywania pokazu makijażu kosmetykami Golden Rose. Tak rozpoczęła się konferencja prasowa w salonie IMR advertising by PR.
Obchodząca w tym roku jubileusz dziesięciolecia na polskim rynku firma Golden Rose przygotowała szeroki zestaw markowych kosmetyków, które będą kształtowały trendy na wiosnę i na lato. Dodajmy: różnorodna oferta zainteresuje dziewczyny i kobiety w każdym wieku.„Wiosenne spotkanie w naszym salonie prasowym tradycyjnie podzieliliśmy na przygotowaną przez nas część informacyjną ze stosowną prezentacją multimedialną oraz na praktyczne pokazy makijaży. Nie mieliśmy problemu z modelkami - licznie przybyłe dziennikarki ustawiły się w kolejce” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.
Modne makijaże „wibrujący błękit” oraz „zmysłowy róż” znakomicie wykonywała, a także fachowo i szczegółowo komentowała poszczególne etapy pracy wizażystka Golden Rose Marta Pawlik-Antoniak.
Czego będziemy potrzebowały w kosmetyczkach w nadchodzących miesiącach? Po pierwsze, dobrego tuszu i szczoteczki do jego rozprowadzania. Golden Rose oferuje nam taki wybór: Class High Definition Mascara, Infinity Lash Mascara i Classic Lash Plumper Mascara. Ten ostatni tusz wyposażono w specjalnie wyprofilowaną szczoteczkę (w kolorze różowym) docierającą do również najkrótszych i prawie niewidocznych włosków.
Jeśli chodzi o eyliner, to Golden Rose proponuje model wodoodporny, szybko wysychający, nierozmazujący się (nawet pod wpływem łez) i umożliwiający aplikację najbardziej nawet wymyślnych kresek.
Cienie do oczu. Tu mamy wybór kolorystyczny w trzech wariantach: szmaragdową zieleń z limonką, łososiową zieleń w tonacji khaki oraz kompozycję różnych odcieni morskiej i turkusowej zieleni. Wszystkie zawierają błyszczące brokatowe drobinki.
Dla pań podróżujących firma przygotowała paletę składającą się z 24 cieni do powiek zamkniętych w eleganckim, białym opakowaniu z lusterkiem.
Mamy też do wyboru pięć kolorów eyelinerów i liplinerów. Warta wypróbowania jest Kajal Stick – kredka do oczu w sztyfcie w kolorze głębokiej czerni. Kremowa konsystencja umożliwia szybką aplikację oraz dokładne rozprowadzenie kosmetyku również na linii wodnej oka.
Golden Rose ma w nowej ofercie także serię tradycyjnych kredek do oczu z drobinkami brokatu, dostępnych w wielu kolorach pasujących do każdego odcienia tęczówki.
Ale kredki to nie wszystko. Do kompletu wyposażenia potrzebujemy również pędzelków z najwyższej jakości włosia. Golden Rose ma w ofercie: dwustronny pędzel do cieni, pędzel kabuki, pędzel do pudru, skośny pędzel do różu oraz wysuwany pędzel do pudru i do ust.
I tak dotarłyśmy do paznokci. Golden Rose promuje sześć nowych kolorów. Dwie wersje eleganckiego połączenia czerni ze srebrem, energetyczne kompozycje odcieni czerwieni i różnych tonacji różu, a także wielokolorowy, szalony mix lśniących tęczowo brokatowych drobinek.
Usatysfakcjonowane teorią i praktyką udałyśmy się na śniadanie przygotowane w IMR advertising by PR z produktów dostarczonych przez Spółdzielnię Mleczarską Bieluch w Chełmie.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/golden-rose-na-wiosne-i-na-lato